Klimatizace začíná dostávat tvary

Intenzivně pracuju na tom jak vyrobit co nejmenší krabici na kondenzátor a zároveň do ní nacpat kompresor. Nevím zda to není kontraproduktivní, za bych z toho neměl udelat krabice dvě. Kompresor totiž bude ofukován teplým vzduchem z kondenzátoru a to i v případě, že budem klimatizovat motorem, což bude vždy když auto pojede. Takže je otázka, zda by polootevřená krabice odstíněná od výstupu vzdchu z kondenzátoru nebyla lepší. Ale vymyslet to tak, aby se tam všechno vešlo je problém. A udělat to tak, aby případné útoky kamenů a jiných objektů nezpůsobili pokud možno žádné poškození, to je problém daleko větší. Momentálně nevím jak s přívodními hadicemi, zdá se mi nejlepší řešení udělat to součástí bedny. Ze přední strany protáhnout trubku a hadici od motorového kompresoru připojit na spojku venku, která bude dále v hlíníku a pevně spjená s boxem procházet dovniř, kde nepůjde jak bylo původně uvažováno do kondenzátoru ale bude muset prijít zpětným ventilem a spojkou tvaru T, kde se přidá výstup z elektrického kompresoru a teprve potom může jít do kondenzátoru. A tohle všechno se musí vejít do tý bedny. Alternativa je, že by zpětné ventily byly někde na sacím potrubí kompresorů. Možná by to bylo lepší, protože tam je chladivo studené a nebylo by potřeba mít ventily co snesou tak vysokou teplotu.

Aktuální stav můžete sledovat dokonce na webu https://a360.co/2CQRlKP