Začíná jít do tuhého – kreslím palivovou nádrž

Pár náhledů, jak vypadá základní tvar…

Zadní část rámu. Trochu zjednodušeně je nakreslená náprava. Jde o nalezení kolizí, ne o to abych měl 100% přesný model.

Pohled z levé strany vozu.

Zezadu zespodu.

Zprava zezhora.

Zepredu zprava bez rámu.

Zezadu bez očištěné od všeho.

A teď otázka pro znalce, kteří mají taky C303. Jde prodloužit nádrž směrem dopředu? Nemyslím nad nápravu, tam místo absolutně není. Na jedné straně diferneciál a na druhé straně brzdové potrubí. Našlo by se tam možná tak 5cm na levé polovně. Ale jde spíš o to příblížit se bíc k nápravě zezadu. Já se trochu bojím a jestli půjdu o kus dopředu tak o šířku držáků a jen na levé straně, kde není hručka diferenciálu. Na druhou stranu tam chci mít nahoře připojovací porty takže by mohly vyjít až nad nápravu a to, že je potřeba počítat, že náprava může opravdu dosednout až na rám odpovídá i samotná konstrukce volva. Podívejte se na držák kabiny na pravé straně nad nápravou. Je speciálně vyřezaný kvůli penumatickému ovládání uzávěrky, která by s neupraveným držákem mohla kolidovat a to nastane jedině pokud se náprava dotkne rámu. Pokud někdo počítá s tím, že se to nemůže stát, tak dělá velkou chybu.

jinak řečeno, asi není kam dál rozšiřovat kromě protahování dolů. Tenhle návrh má 132 litrů. Pokud spočítám objem 4mm plechů. Jako že někde budou jen 3mm. Tak to dělá asi 6,7 litru. Takže očekávaný užitečný objem bude určitě přes 125 litrů, protože něco taky zůstane v napouštěcím potrubí. Nemyslím si, že kvůli pár litrům nad nápravou to nemá smysl dělat blbosti, které to zesložití a taky potenciálně mohou vejít do kolize s nápravou, protože nejsem schopen nápravu reálně k rámu přitáhnout a zkontrolovat to staticky.