Outback asi pořebuje nové ložisko

Auto podvině hučá…

Ale nedokážu říci, která strana to je. Prostě mám pocit, hlavně při 50 km/h, že hluk není z pneumatik. Zkoušel jsem jezdit vlevo pravo a rozdíl tam nezaznamenávám. Každopádně pozitivní zpráva je, že ložisko, které je součástí náboje a nejde měnit samostatně je dnes výrazně levnější.

Náboj s ložiskem
Odkaz do obchodu

V roce 2015 jsem za to platil 3240 korun z daní a dneska to vychází na 1700. To je krása, až na tu práci. Je to masakr to z toho auta dostat ven.

Jinak řešeno, můžete se těšit na přímý přenos z opravy Subaru Outback. Kromě ložiska se bude nejspíš měnit i homokinetický kloub… to si ještě rozmyslím, protože ten tak levný není a hlavně manžeta, protože prasklé manžety nemají na STK rádi.

A že se pamatujete, jak jsem něco takového už měnil. Ano, je to dokonce někde na youtube. Bohužel je to přesně ta vyměněná manžeta. A podle me je problém v tom, že jsem upevnil úzký konec na osu tam, kde je průměrově naznaženo, že tam má být. Jenže ta manžeta je kratši a v plném rejdu se moc natahovala. Takže příště ji dám trochu víc ke kloubu. A pokud říkáte, že mám dát jinou, tak mi řekněte jakou. Najít správnou manžetu mě tehdá stálo dost peněz. Až asi čtvrtý pokus byl ten správný. Mám někde poznačené číslo výrobku od BluePrint a dám tam zase tuhle. Na experimenty nemám čas.

A kdy se na tom bude dělat? To je těžké, někdy až budu mít volvo připravené k vyjetí a náladu na to máchat se v té vazelině.