Povedlo se mi trochu poškodit Subaru, takže si to teď musím odpracovat a dát to auto do pojízdného stavu. Zde je seznam, co jsme měnili.
- rameno, ohnuté, zakoupeno v subatech.cz
- tlumič, ohnutý, zakoupeno v autokelly.cz
- tyčka řízení, ohnutá od stabilizátoru
- tyčka stabilizátoru, roztržená vejpůl
- lišta levých předních dvěří uprostřed, na začátku rozdrebaná
A co se muselo opravit, nebo se teprve opraví a něco se ani nemuselo.
- Přetěsnění posilovače řízení, amatérským způsobem s použitím 3 okroužků vražeých do prostoru, který tam výrobce nechal.
- Vyrovnání blatníku a jeho držáku u autobaterie.
- Přilepení držáku světlometu
- Přetmelení poškárbaného nárazníku s tím, že se opraví i starší poškození na druhé straně.
- Slepení podběhů, které se roztrhali v zimě o sníh
- Antikorozní ochrana obnažených částí podběhu a překrytí bitumenem
- Přebroušení a přestříkání okrasných plastů kolem kola.
Možná jsem na něco zapoměl. Ano nejsou tu opravy dvěří a lišt v zadní části vozu, protože to se bude dělat časem. Kromě koroze poškozených plechů, zde není problém to neřešit teď. Pro sundání dvěří je nakonec lepší mít místo a nedělat to na heveru, takže i to je důvod proč se to odkládá. Bez nárazníku se jezdit nedá, s trochu poškárbanými dvěřmi se jezdit dá zcela bez problémů.
Ale zároveň se vyskytly nové problémy. Při akci přetěsnění posilovače jsem volantem otočil až na maximum a zdá se, že systém přenosu elektrických signálů do volantu nějak divně chrasti při otáčení, asi tam je něco špatně stočeného a bude nutné sundat volant!
Aktuální stav můžete vidět v reportu k projektu offroad camperu volvo, protože tyhle opravy ho blokují. A samozřejmě všechno, co jsem popsal, že bylo opraveno (teda skoro všechno) najdete na našem youtube kanálu jako záznam přímých přenosů.